ZÁKLADNÍ INFORMACE
Změna jídelníčků a alergenů vyhrazena.
STRÁVNÍK
- Ve školní jídelně se stravují žáci a zaměstnanci základní školy, na základě Dohody o stravování také studenti a zaměstnanci GEVO.
- Každý nový strávník je povinen vyplnit Přihlášku ke stravování (FORMULÁŘ).
STANOVENÍ CEN OBĚDŮ OD 1. ZÁŘÍ 2023 (od září 2024 bez úprav)
Na základě vývoje cen potravin a dalších vstupů, které tuto cenu přímo ovlivňují, stanovuji cenu obědů od 1. září 2023 takto:
I. kategorie (od 7 let do 10 let): 38,- Kč
II. kategorie (od 11 do 14 let): 40,- Kč
III. kategorie (od 15 let): 45,- Kč
Do věkových skupin jsou zařazováni žáci na dobu školního roku, ve kterém dosahují daného věku (tzn. narozeniny 11 a 15 let v období od 1.9. do 31.8. následujícího roku).
Nemocní žáci mají z hygienických důvodů vstup do školní jídelny zakázán!
Od září 2020 mohou strávníci využívat průkazy ISIC, které škola také vydává. V případě, že strávník nemá průkaz ISIC, slouží k jeho registraci ČIP. Ten stejně jako průkaz současně umožňuje také odhlašování a objednávání stravy na počítači školy. Čip po zaplacení vydá vedoucí ŠJ. V případě ztráty či poškození je nutné zakoupit čip nový. Po skončení stravování je možno funkční čip vrátit vedoucí ŠJ.
Cena čipu je 100,- Kč.
PLATBA STRAVNÉHO
Po nastavení bankovní operace – zadání svolení k inkasu (přes internetové, mobilní bankovnictví nebo osobně na pobočce bankovního ústavu), probíhají platby automaticky mezi účtem školní jídelny a bankou.
Dnem srážek inkasa je vždy 1. – 5. den v každém měsíci, kdy je třeba mít na účtu dostatečné finanční prostředky, aby mohla být platba provedena.
První platbu stáhne vedoucí školní jídelny začátkem měsíce září (záloha na září). V červenci se vrací případné přeplatky.
Při změně Vašeho účtu během školní docházky dítěte nezapomeňte tuto skutečnost neprodleně nahlásit do školní jídelny (jídelna@zskaterinky.cz).
Nastavte si prosím včas svolení k inkasní platbě z vašeho účtu.
Pokud nebude platba stravného provedena v předepsaném termínu – bude strávníkovi pozastaven výdej obědů.
Číslo účtu školní jídelny: 7034–2000817319/0800 (zde platit pouze obědy)
U jednotlivých jídel jsou uvedeny čísly tyto alergeny
KONTAKTY
Vedoucí ŠJ: Michaela Labutová
Vedoucí kuchařka: Jana Trnková
Telefon (záznamník): 226 809 718
E-mail: jidelna@zskaterinky.cz
ŠKOLNÍ JÍDELNA NA INTERNETU
(přihlašovací jméno, heslo obdrží žáci na začátku stravování ve ŠJ, v případě ztráty hesla lze požádat vedoucí ŠJ o opětovné sdělení)
Rozsah informací poskytovaných na webu:
– odhlášení, přihlášení obědů
– výběr jídla
– historie odebraných a neodebraných obědů
– stav plateb
Výdej obědů
Vydávání obědů do jídlonosičů:
se řídí hygienickými předpisy a zákonem č.76/1978 § 32 – ŠJ může tyto obědy (pro nepřítomné a nemocné žáky) vydávat pouze v době mimo výdej stravy pro ostatní strávníky.
Takto lze vydávat stravu pouze první den nemoci (nepřítomnosti) dítěte, kdy je odhláška oběda problematická.
Způsob vydávání oběda:
před vydáním oběda je nutno nahlásit se u okénka vedoucí ŠJ, která provede nezbytné úkony (registrace vydání oběda do nádob, event. odhlášení na další dny) a s kartičkou „žolíkem“ bude potom vydán oběd.